McDonald’s îşi cere scuze pentru o reclamă

McDonald’s îşi cere scuze pentru o reclamă

Compania McDonald’s a fost nevoită să îşi ceară scuze pentru o reclamă la unul dintre produsele sale, după ce mai multe persoane au acuzat că spotul publicitar „exploatează suferinţa copiilor”.
În cea mai recentă reclamă a companiei în Marea Britanie apare un copil care îi adresează mamei lui mai multe întrebări despre tatăl său decedat, iar băiatul este din ce în ce mai trist că nu are nimic în comun cu acesta. Asta pînă cînd ajunge la McDonald’s unde comandă un burger şi mama lui îi spune că acela era şi preferatul tatălui său.
Spotul a fost creat de agenţia de publicitate Leo Burnett din Londra şi a fost lansat pe 12 mai pentru a fi transmis pe o perioadă de şapte săptămîni.
„Nu a fost intenţia noastră (să jignim – n.red). Am vrut să scoatem în evidenţă rolul pe care McDonald’s l-a jucat în vieţile clienţilor noştri, şi la bine şi la rău”, a spus un purtător de cuvînt al campaniei.

, ,

Navigare în articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *