Jon Bon Jovi (55 de ani) este înnebunit după vinul rozé pe care îl numeşte „suc roz”. De aceea, starul a lansat propriul brand de vin rozé împreună cu fiul lui, Jesse Bongiovi, în vîrstă de 23 de ani. Ei au fost ajutaţi de producătorul francez de vinuri, Gerard Bertrand.
Noul vin al lui Jon Bon Jovi se numeşte Diving Into Hampton Water.
„Crearea acestui vin împreună cu Gerard a fost la fel de creativă precum colaborarea cu un nou compozitor. Gerard şi-a folosit talentul şi priceperea de producător de vin ca un muzician talentat. Şi faptul că am lucrat împreună cu fiul meu pentru noul brand de vin a fost o experienţă uimitoare”, a spus cîntăreţul.
După ce a călătorit în sudul Franţei, Jon Bon Jovi, care mai are alţi trei copii, Stephanie, de 24 de ani, Jacob, de 15 ani, şi Romeo, de 13 ani, cu soţia sa, Dorothea, şi-a dat seama că el şi Gerard au ceva mai mult decît vinul în comun.
„Am descoperit că amîndoi iubim familia, mîncarea, prietenii şi desigur vinul şi muzica”, a dezvăluit artistul, al cărui vin, Diving Into Hampton Water, care costă 25 de dolari (circa 95 de lei), sticla, va ajunge pe rafturile magazinelor la primăvară.
Alţi artişti care au mai lansat vinuri sînt: Drew Barrymore, Fergie, Kate Hudson şi Sting.