Vânzările de discuri ale cântăreţului The Weeknd au crescut după show-ul de la Super Bowl

Deşi audienţa Super Bowl 2021 – finala campionatului de fotbal american – a înregistrat cel mai slab nivel al său de după anul 2007, cântăreţul canadian The Weeknd, care a susţinut un concert în pauza meciului dintre echipele Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, a beneficiat de o creştere spectaculoasă a vânzărilor de discuri după participarea lui la acest eveniment, informează DPA.

Revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente întregului catalog muzical al starului canadian au crescut cu 385% după show-ul spectaculos susţinut de acesta la gala Super Bowl.

Cântecele care au beneficiat de cea mai mare creştere a vânzărilor sunt chiar piesele interpretate de The Weeknd în cadrul acelui show.

Single-ul “Blinding Lights” a beneficiat de o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, însă nu este singura piesă din repertoriul starului canadian care a beneficiat de descărcări masive de pe internet după Super Bowl 2021. Balada “Earned It”, inclusă pe coloana sonoră a filmului “Fifty Shades of Grey”, a înregistrat o creştere a vânzărilor de 1.240%.

În anii recenţi, presa de specialitate a raportat că artiştii invitaţi să cânte la Super Bowl nu sunt plătiţi pentru show-urile pe care le susţin în pauza finalei campionatului de fotbal american, dar ei obţin totuşi venituri importante prin alte căi, de obicei prin creşterea de popularitate – care le aduce o creştere a vânzărilor de discuri şi un public mai numeros la concertele viitoare -, dar şi din sponsorizări.

Totodată, OnlineGambling.com a utilizat platforma Soundcharts.com pentru a monitoriza numărul de admiratori ai cântăreţului The Weeknd pe toate conturile şi paginile sale de pe reţelele de socializare şi a constat o creştere totală de 428.000 de fani ai artistului în ultimele şapte zile.

, ,

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *