PROFM SE RELANSEAZĂ SUB SLOGANUL OPEN RADIO

PROFM se relansează sub sloganul OPEN RADIO și cu o nouă înfățișare. Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică cu oamenii, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, într-o lume care se împarte în două pe orice subiect, PROFM a decis să pună iar în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie consumat cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

Totodată, acest rebranding e și o etapă esențială în articularea angajamentului radioului de a fi alături de oameni cu open-mindedness, distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi.

Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie -deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii cu același spirit.

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechiul logo, în echilibrul dintre moștenire și modernizare. Păstrează esența și culorile consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor, aspirațională. Steaua asimetrică lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune. Ca un reminder că e necesar să fii OPEN ca să realizezi că imperfecțiunea e, de fapt, o oportunitate.

„Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor.

Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis. Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

Campania de lansare a acestui rebranding e la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să-și transforme „nu”-ul în „DE CE NU?”. E un reminder inspirațional să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

Manifestoul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe acest drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

NOUL PROFM e aici.

, , ,

Navigare în articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *