Celebra cântăreaţă americană Jennifer Lopez, într-o formă de invidat la 50 de ani, a purtat din nou o rochie celebră Versace de culoare verde care a devenit un simbol pentru Google Images. Spectacolul de vineri, de la Milano Fashion Week, a fost un omagiu adus atât rochiei originale, cât şi lui Lopez.
Celebritatea pop a purtat pentru prima dată rochia în urmă cu aproape 20 de ani, la premiile Grammy din februarie 2000. Fostul CEO Google, Eric Schmidt, a dezvăluit ulterior că au fost atât de multe căutări după fotografii cu rochia după aceea, încât i-a inspirat să creeze Google Images. Videoclipul cu Lopez defilând cu versiunea modernă a rochiei, la S / S 2020 de la Versace, a fost vizionat de vineri de peste două milioane de ori pe reţelele de socializare.
Vogue relatează că ultimele câteva modele din spectacol au defilat pe piesa lui Love Love Don’t Cost a Thing din 2001, iar un montaj cu pasaje din Google Image şi căutările rochiei originale de la Grammy a fost proiectat pe pereţi. Vedeta pop şi actriţa de la Hollywood a ieşit apoi în urale din mulţime.
Google a fost fondată în 1998, dar Google Images nu a fost introdusă pe site decât abia după iulie 2001.
„Când Google a fost lansat, oamenii au fost uimiţi că au putut afla despre aproape orice, tastând doar câteva cuvinte într-un computer”, a scris Schmidt în Project Syndicate în 2015, „însă co-fondatorii noştri Larry Page şi Sergey Brin – ca toţi inventatorii de succes – au continuat să itereze. Şi au continuat cu imagini. Până la urmă, oamenii au dorit să vadă mai mult decât text”.
„Acest lucru a apărut pentru prima dată după premiile Grammy 2000, unde Jennifer Lopez a purtat o rochie verde care a atras atenţia întregii lumi. La vremea respectivă, a fost cea mai populară interogare de căutare pe care am văzut-o vreodată”.