Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017

Mastering the Music Business, prima conferinţă organizată în România pe teme de industrie muzicală, a ajuns la a 2-a ediţie

  • Mastering the Music Business, prima conferinţă organizată în România pe teme de industrie muzicală, a ajuns la a 2-a ediţie

    Mastering the Music Business, prima conferinţă organizată în România pe teme de industrie muzicală, a ajuns la a 2-a ediţie. Evenimentul organizat de Star Management, Asociaţia Star Education şi Institutul Naţional pentru Cercectare şi Formare Culturală (co-organizator) în parteneriat cu Overground Music şi Agenţia de Vise, va avea loc în zilele de 10 şi 11 iulie 2017 în Aula Bibliotecii Naţionale a României (Bulevardul Unirii Nr. 22, sector 3, București). Accesul se face din bulevardul Mircea Vodă, intrarea prin sediul Ministerului Culturii, începând cu ora 9:30.

    Mastering the Music Business este o conferinţă care se adresează în primul rând artiştilor independenţi, dar şi echipelor acestora: manageri, agenţi de booking, agenţi de PR, tour manageri etc. Ediţia de anul acesta va continua să prezinte şi să dezbată teme de interes pentru muzicienii independenţi – de la modalităţi extinse de monetizare a muzicii la marketing online, strategii de management şi promovare. Muzicieni independenţi care au atins succesul, din toată plaja de stiluri muzicale, vor fi prezenţi şi îşi vor împărtăşi experienţele. Alături de aceştia, specialişti din industria muzicală locală şi internaţională vor aduce în faţa publicului informaţii actuale despre tehnologii, trenduri şi tendinţe.

    Ediţia din acest an a conferinţei aduce şi o serie de noutăţi: participanţilor li se vor oferi numeroase oportunităţi de a cunoaşte şi de a relaţiona cu profesionişti din industria muzicală românească şi nu numai atât prin intermediul unor sesiuni de mentorship, cât şi prin acţiuni organizate de networking. O întreagă gamă de workshop-uri vor fi organziate pe teme variate printre care: cum sa îţi autoproduci un album muzical, cum să-ţi gestionezi prezenţa în social media, cum să-ţi propui muzica la radio, ce surse de monetizare online există, cum să-ţi construieşti un plan de marketing, blogging pentru artişti etc.

    Printre speakeri şi susţinători de workshop-uri se numără artiştii Nicu Alifantis, Damian Draghici, Dan Byron, Alexandra Usurelu, Bobby Stoica, Florin Grozea, Marius Matache. MC-ul conferinţei va fi Dan Fintescu. Discursul de deschidere al conferinţei va fi susţinut de Smiley, unul dintre cei mai cunoscuţi artişti i momntului.

    Pentru prma dată în România, vor fi prezenţi la conferinţă reprezentanţii unora dintre cele mai puternice platforme online – agregatori şi distribuitori de muzică la nivel global – TuneCore şi Music Gateway.

    Colaborarea cu Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală vine în sprijinul obiectivelor INCFC prin dseminarea în rândul participanţilor la conferinţă a chestionarelor elaborate de departamentul de cercetare. De asemenea, Institutul va susţine o prezentare în cadrul conferinţei cu privire la capitolul dedicat industriei muzicale din Cartea Albă a Sectoarelor Culturale şi Creative. De asemenea, în zilele dedicate conferinţei va avea loc un workshop dedicat premiselor unei colaborari mai strânse între INCFC şi membri marcanţi ai industriei muzicale din România în vederea stabilirii de noi direcţii de cercetare în cadrul Institutului. INCFC este singurul institut național care are ca obiective studierea, cercetarea și furnizarea de date statistice pentru domeniul culturii, precum și formarea continuă a celor care aleg o carieră în Sectorul ocupațional Cultură. De asemenea, Institutul realizează cursuri de formare pentru ocupaţiile de impresar artistic, light and sound design şi stage manager, printre altele.

    Odată cu cea de-a doua ediţie, Mastering the Music Business se poziţionează ca un eveniment profesional al muzicienilor independenţi al cărui obiectiv principal este să vină în sprijinul acestora cu informaţii utile şi necesare în dezvoltarea carierelor proprii. Un obiectiv secundar, însă la fel de semnificativ, este să creeze o comunitate cât mai mare şi mai puternică a profesioniştilor şi a antreprenorilor independenţi din industria muzicală – fie că sunt artişti sau nu – şi să pună în discuţie ultimele trenduri, tehnologii, modalităţi de promovare şi monetizare a muzicii.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *